ساعت تماس 10 الی 16

6837 225 0921

ارتقاء سیستم ایزو

استانداردهای مدیریتی به طور میانگین هر ۵ سال یکبار توسط سازمان جهانی ایزو بازنگری و در صورت نیاز به روز آوری می شوند. بنابراین سازمانهایی که سیستمی را جاری نموده اند با توجه به تغییرات بایستی سیستم خود را به روز نمایند.

این به روز رسانی ها نیازمند اطلاع از تغییرات و نحوه اعمال آن در سیستم می باشد. جنانچه تغییرات به صورت صحیح مدیریت نشوند ممکن سبب از دست رفتن یکپارچگی سیستم، صرفه هزینه و زمان بیشتر و عدم حفظ تعاملات صحیح فرآیندی شود.

تیم سرممیز در مسیر انتقال سیستم مدیریتی  به سیستم جدید ، بعنوان تسهیلگر سیستم  مدیریتی در کنار شما بوده و اقدام به نگهداری سیستم مدیریت و نهادینه نمودن سیستم مدیریت در سازمان شما می نماید.
ما به نیاز های شما پس از ارزیابی ، پاسخ خواهیم داد.

جهت دریافت خدمات مشاوره و پیاده سازی سیستم های ایزو به بخش تماس با ما مراجعه و نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

ارتباط سریع با سرممیز

سایر خدمات سرممیز

درخواست پشتیبانی:

شما در سرممیز به کلیه استانداردهای موجود دسترسی خواهید داشت، می توانید کلیه سوالات خود را از ما بپرسید.

با ما تماس بگیرید:

0359 925 -0937

پست الکترونیک:

info@Sarmomayez.ir